Ručně vyráběná jumbo kytara. LS 26 Yamaha. Skvělý výkon, stejný jako u LS36, s rysy vintage designu. Ručně vyráběná jumbo kytara. Vrchní deska: masiv smrk Engelmanův. Luby a záď: masiv indický Palisandr. Krk: 5 vrstvý mahagon+ padauk + mahagon. Hmatník: Eben. Kobylka: Eben. Mensura: 650mm. Ladící mechanika: Open Gear Vintage Finish. Barvy: Natural Malé tělo a Vintage vzhled Horní deska z masivu z anglického smrku ošetřená technologií A.R.E. Zadní deska a luby z masivu z palisandru... Celý popis
Koupit za 125 000 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Yamaha LS 26 A.R.E.II + prodloužená záruka 3 roky
Doprava:
zdarma
125 000 Kč
Koupit za 125 000 Kč
Yamaha LS 26
Doprava:
zdarma
118 960 Kč
Koupit za 118 960 Kč
Popis
Ručně vyráběná jumbo kytara. LS 26 Yamaha. Skvělý výkon, stejný jako u LS36, s rysy vintage designu. Ručně vyráběná jumbo kytara. Vrchní deska: masiv smrk Engelmanův. Luby a záď: masiv indický Palisandr. Krk: 5 vrstvý mahagon+ padauk + mahagon. Hmatník: Eben. Kobylka: Eben. Mensura: 650mm. Ladící mechanika: Open Gear Vintage Finish. Barvy: Natural
Malé tělo a Vintage vzhled
Horní deska z masivu z anglického smrku ošetřená technologií A.R.E.
Zadní deska a luby z masivu z palisandru
5-vrstvý krk z mahagonu a padauku
Technologie A.R.E. (Acoustic Resonance Enhancement)
Normální kytara (předchozí série L)
A.R.E. kytara (nová série L s A.R.E.)
A.R.E. (vylepšení akustické rezonance) je originální technologie vylepšení dřeva vyvinutá společností Yamaha. Nástroje vyrobené ze dřeva ošetřeného touto technologií produkují tónovou bohatost jako staré vintage nástroje, na které se hrálo mnoho let. Tato technologie je v současné době používána u vrchních desek nástrojů L série 6 (#36, #26) a u modelů elektroakustických kytar LX série 7 (#36, #26). A.R.E. technologie využívá přesné řízení vlhkosti a teploty při manipulaci s molekulárními vlastnostmi dřeva pro získání akusticky ideálního dřeva (dřeva se stejnou molekulární charakteristikou jako u nástrojů, na které se léta hrálo). Při tomto procesu nejsou používány chemikálie, takže je šetrný také k životnímu prostředí. Tyto změny vedou k získání odpovídajících akusticky ideálních podmínek. * Rozšíření dozvuku nízkého pásma rozsahu vytváří bohatší zvuk a silný tón. * Zvýšení odezvy ve vyšším rozsahu a rozklad pásma produkuje ostřejší tón a současně řídí zvukové disonance. Níže uvedené grafy ukazují skutečná akustická spektrální měření za kontrolovaných podmínek s kytarou původní řady L a nové řady L s A.R.E. Všimněte si zvýšeného dozvuku v nižším pásmu a zlepšení nástupu pásma vyššího rozsahu u kytary s A.R.E. Je také zřejmé, že disonance ve vyšším rozsahu má kratší zpoždění po nástupu. To je jasný důkaz, že technologie A.R.E. je účinná při produkci požadovaných změn akustických vlastností dřeva. Tyto nástroje si získaly vysoké hodnocení u velkého počtu hudebníků. Většina jejich hodnocení se shoduje s hodnocením kytar, na které po léta hráli. Komentáře jako "vynikající rezonance", "teplý zvuk", "vyzrálý zvuk", "skvěle ustálený zvuk" a "čistý, jasný zvuk" byly nejčastěji používané termíny v těchto hodnoceních. * Patenty jsou již registrovány v Japonsku - Patent # 3562517, ve Spojených státech # US6667429 B2 a v mnoha dalších zemích. * Připravují se patenty pro Evropu (20 zemí).
Vyztužení
Nevroubkované, 90° výztuhy typu X. 8 nevroubkovaných výztuh přináší tón, který je silný a dobře identifikovatelný.
Nový design výztuh
Všechny kytary L-série profitují z nového designu nevroubkovaných výztuh, které přináší silný a dobře identifikovatelný tón. Modely nástrojů #36 a #26 přidávají čtyřhranný design výztuh, kde je využito bočních výztuh umístěných blíže ozvučnému otvoru na vrchní desce k propojení s výztuhami na zadní desce. Toto uspořádání přenáší rezonanci strun na zadní desku mnohem rychleji, takže celý nástroj ožije basovou odezvou, kterou hráč přímo cítí.
Kobylka
Kobylky na všech nových kytarách L-série nabízí větší celkový objem než u předchozích modelů s cílem zajistit lepší tón těchto nástrojů. Jsou navrženy s hladkými liniemi a hranami tak, aby nezasahovaly do hrací plochy.
Vícevrstvý design krku
5 vrstev
3 vrstvy
Krky z pěti kusů u modelů #36 a #26 jsou vyřezány z jednoho kusu dřeva a skládají se ze dvou vrstev padauku (extrémně tvrdé dřevo používané pro destičky marimby) sevřených mezi tři vrstvy mahagonu. Tento design vytváří krk, který je mimořádně pevný a stabilní - skvělé pro ty hráče, kteří preferují nižší výšku strun. Modely nástrojů #16 a #6 využívají podobný 3-vrstvý design, kdy je palisandr mezi dvěma vrstvami mahagonu.
Nové obaly nabízející vynikající oporu a ochranu
Pevný obal pro #36, #26
Formovaný obal pro #16, #6
Nově vyvinuté tvrdé a pevné obaly jsou vytvořeny tak, aby nabízeli vynikající oporu a ochranu pro kytary L-série. Prodlužují životnost vašeho cenného nástroje a uchovávají ho v bezpečí.
Malé tělo a Vintage vzhled
Horní deska z masivu z anglického smrku ošetřená technologií A.R.E.
Zadní deska a luby z masivu z palisandru
5-vrstvý krk z mahagonu a padauku
Technologie A.R.E. (Acoustic Resonance Enhancement)
Normální kytara (předchozí série L)
A.R.E. kytara (nová série L s A.R.E.)
A.R.E. (vylepšení akustické rezonance) je originální technologie vylepšení dřeva vyvinutá společností Yamaha. Nástroje vyrobené ze dřeva ošetřeného touto technologií produkují tónovou bohatost jako staré vintage nástroje, na které se hrálo mnoho let. Tato technologie je v současné době používána u vrchních desek nástrojů L série 6 (#36, #26) a u modelů elektroakustických kytar LX série 7 (#36, #26). A.R.E. technologie využívá přesné řízení vlhkosti a teploty při manipulaci s molekulárními vlastnostmi dřeva pro získání akusticky ideálního dřeva (dřeva se stejnou molekulární charakteristikou jako u nástrojů, na které se léta hrálo). Při tomto procesu nejsou používány chemikálie, takže je šetrný také k životnímu prostředí. Tyto změny vedou k získání odpovídajících akusticky ideálních podmínek. * Rozšíření dozvuku nízkého pásma rozsahu vytváří bohatší zvuk a silný tón. * Zvýšení odezvy ve vyšším rozsahu a rozklad pásma produkuje ostřejší tón a současně řídí zvukové disonance. Níže uvedené grafy ukazují skutečná akustická spektrální měření za kontrolovaných podmínek s kytarou původní řady L a nové řady L s A.R.E. Všimněte si zvýšeného dozvuku v nižším pásmu a zlepšení nástupu pásma vyššího rozsahu u kytary s A.R.E. Je také zřejmé, že disonance ve vyšším rozsahu má kratší zpoždění po nástupu. To je jasný důkaz, že technologie A.R.E. je účinná při produkci požadovaných změn akustických vlastností dřeva. Tyto nástroje si získaly vysoké hodnocení u velkého počtu hudebníků. Většina jejich hodnocení se shoduje s hodnocením kytar, na které po léta hráli. Komentáře jako "vynikající rezonance", "teplý zvuk", "vyzrálý zvuk", "skvěle ustálený zvuk" a "čistý, jasný zvuk" byly nejčastěji používané termíny v těchto hodnoceních. * Patenty jsou již registrovány v Japonsku - Patent # 3562517, ve Spojených státech # US6667429 B2 a v mnoha dalších zemích. * Připravují se patenty pro Evropu (20 zemí).
Vyztužení
Nevroubkované, 90° výztuhy typu X. 8 nevroubkovaných výztuh přináší tón, který je silný a dobře identifikovatelný.
Nový design výztuh
Všechny kytary L-série profitují z nového designu nevroubkovaných výztuh, které přináší silný a dobře identifikovatelný tón. Modely nástrojů #36 a #26 přidávají čtyřhranný design výztuh, kde je využito bočních výztuh umístěných blíže ozvučnému otvoru na vrchní desce k propojení s výztuhami na zadní desce. Toto uspořádání přenáší rezonanci strun na zadní desku mnohem rychleji, takže celý nástroj ožije basovou odezvou, kterou hráč přímo cítí.
Kobylka
Kobylky na všech nových kytarách L-série nabízí větší celkový objem než u předchozích modelů s cílem zajistit lepší tón těchto nástrojů. Jsou navrženy s hladkými liniemi a hranami tak, aby nezasahovaly do hrací plochy.
Vícevrstvý design krku
5 vrstev
3 vrstvy
Krky z pěti kusů u modelů #36 a #26 jsou vyřezány z jednoho kusu dřeva a skládají se ze dvou vrstev padauku (extrémně tvrdé dřevo používané pro destičky marimby) sevřených mezi tři vrstvy mahagonu. Tento design vytváří krk, který je mimořádně pevný a stabilní - skvělé pro ty hráče, kteří preferují nižší výšku strun. Modely nástrojů #16 a #6 využívají podobný 3-vrstvý design, kdy je palisandr mezi dvěma vrstvami mahagonu.
Nové obaly nabízející vynikající oporu a ochranu
Pevný obal pro #36, #26
Formovaný obal pro #16, #6
Nově vyvinuté tvrdé a pevné obaly jsou vytvořeny tak, aby nabízeli vynikající oporu a ochranu pro kytary L-série. Prodlužují životnost vašeho cenného nástroje a uchovávají ho v bezpečí.
Parametry
Výrobce | Yamaha |
Materiál vrchní desky | masiv smrk engelmann |
Materiál krku | eben |
Materiál hmatníku | eben |
Typ | dreadnought |