Yamaha LJ 36

0 %
(0 hodnocení)

Ručně vyráběná jumbo kytara. LJ 36 Yamaha. Provedení těla medium jumbo lesk. Ručně vyráběná jumbo kytara. Vrchní deska: masiv smrk Engelmanův. Luby a záď: masiv indický Palisandr. Krk: 5 vrstvý mahagon+ padauk + mahagon. Hmatník: Eben. Kobylka: Eben. Mensura: 650mm. Ladící mechanika: pozlacená, Die-Cast. Barvy: Natural Řada LJ: Středně velké jumbo LJ je navrženo tak, aby umožnilo jistou a pohodlnou hru na noze kytaristy při sezení. Produkuje nižší rozsah se skvělou prezentací, širokým dynamickým... Celý popis

Koupit za 154 010 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Ručně vyráběná jumbo kytara. LJ 36 Yamaha. Provedení těla medium jumbo lesk. Ručně vyráběná jumbo kytara. Vrchní deska: masiv smrk Engelmanův. Luby a záď: masiv indický Palisandr. Krk: 5 vrstvý mahagon+ padauk + mahagon. Hmatník: Eben. Kobylka: Eben. Mensura: 650mm. Ladící mechanika: pozlacená, Die-Cast. Barvy: Natural
Řada LJ:
Středně velké jumbo LJ je navrženo tak, aby umožnilo jistou a pohodlnou hru na noze kytaristy při sezení. Produkuje nižší rozsah se skvělou prezentací, širokým dynamickým rozsahem a jasným tónem s vynikající odezvou. Poslouží dobře jak při doprovodné, tak i při sólové hře. Tento nejvyšší model je ručně vyroben a nabízí naši technologii A.R.E. (Acoustic Resonance Enhancement) na vrchních deskách z vybraných materiálů. Toto jsou charakteristické znaky nástroje speciálně vytvořeného pro profesionály.
Technologie A.R.E. (Acoustic Resonance Enhancement):
A.R.E. (vylepšení akustické rezonance) je originální technologie vylepšení dřeva vyvinutá společností Yamaha. Nástroje vyrobené ze dřeva ošetřeného touto technologií produkují tónovou bohatost jako staré vintage nástroje, na které se hrálo mnoho let. Tato technologie je v  současné době používána u vrchních desek nástrojů L série 6 (#36, #26) a  u modelů elektroakustických kytar LX série 7 (#36, #26). A.R.E. technologie využívá přesné řízení vlhkosti a teploty při manipulaci s  molekulárními vlastnostmi dřeva pro získání akusticky ideálního dřeva (dřeva se stejnou molekulární charakteristikou jako u nástrojů, na které se léta hrálo). Při tomto procesu nejsou používány chemikálie, takže je šetrný také k životnímu prostředí. Tyto změny vedou k získání odpovídajících akusticky ideálních podmínek. * Rozšíření dozvuku nízkého pásma rozsahu vytváří bohatší zvuk a silný tón. * Zvýšení odezvy ve vyšším rozsahu a rozklad pásma produkuje ostřejší tón a současně řídí zvukové disonance. Níže uvedené grafy ukazují skutečná akustická spektrální měření za kontrolovaných podmínek s kytarou původní řady L a  nové řady L s A.R.E. Všimněte si zvýšeného dozvuku v nižším pásmu a  zlepšení nástupu pásma vyššího rozsahu u kytary s A.R.E. Je také zřejmé, že disonance ve vyšším rozsahu má kratší zpoždění po nástupu. To je jasný důkaz, že technologie A.R.E. je účinná při produkci požadovaných změn akustických vlastností dřeva. Tyto nástroje si získaly vysoké hodnocení u velkého počtu hudebníků. Většina jejich hodnocení se shoduje s hodnocením kytar, na které po léta hráli. Komentáře jako "vynikající rezonance", "teplý zvuk", "vyzrálý zvuk", "skvěle ustálený zvuk" a  "čistý, jasný zvuk" byly nejčastěji používané termíny v těchto hodnoceních. * Patenty jsou již registrovány v Japonsku - Patent #  3562517, ve Spojených státech # US6667429 B2 a v mnoha dalších zemích. *  Připravují se patenty pro Evropu (20 zemí).

Vyztužení:





Nevroubkované, 90° výztuhy typu X. 8 nevroubkovaných výztuh přináší tón, který je silný a dobře identifikovatelný.





Všechny kytary L-série profitují z nového designu nevroubkovaných výztuh, které přináší silný a dobře identifikovatelný tón. Modely nástrojů #36 a #26 přidávají čtyřhranný design výztuh, kde je využito bočních výztuh umístěných blíže ozvučnému otvoru na vrchní desce k  propojení s výztuhami na zadní desce. Toto uspořádání přenáší rezonanci strun na zadní desku mnohem rychleji, takže celý nástroj ožije basovou odezvou, kterou hráč přímo cítí.
Kobylka:





Kobylky na všech nových kytarách L-série nabízí větší celkový objem než u předchozích modelů s cílem zajistit lepší tón těchto nástrojů. Jsou navrženy s hladkými liniemi a hranami tak, aby nezasahovaly do hrací plochy.
Vícevrstvý design krku:



5 vrstev



3 vrstvy


Krky z pěti kusů u modelů #36 a #26 jsou vyřezány z jednoho kusu dřeva a skládají se ze dvou vrstev padauku (extrémně tvrdé dřevo používané pro destičky marimby) sevřených mezi tři vrstvy mahagonu. Tento design vytváří krk, který je mimořádně pevný a stabilní - skvělé pro ty hráče, kteří preferují nižší výšku strun. Modely nástrojů #16 a  #6 využívají podobný 3-vrstvý design, kdy je palisandr mezi dvěma vrstvami mahagonu.
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Yamaha
Materiál vrchní desky masiv smrk engelmann A.R.E
Materiál těla Medium Jumbo Type
Materiál krku eben
Materiál hmatníku eben

Podobné produkty